En smygtitt..

En liten smygtitt på hur min lya ser ut här,
eller en bild på fönstret.
Är så himla stökigt och jag har två sängar här inne, ska bära ner ena i källaren,
Men den väger sisådär 100 kg så jag orkar inte göra det själv. Så den får stå inklämd i ett hörn
tills vidare. 
Nu håller jag på att tvätta lite kläder. Helt obekripligt att jag kan använda så mycket kläder bara på några
dagar. Min tvättkorg var full.




Ljusslingan har jag ej satt upp, men jag tycker den är mysigt och perfekt eftersom
jag är så himla mörkrädd och sover helst med fullbelysning.


Kommentarer
Postat av: toto

fint uppsatt, hahaaaaa:p

2011-04-14 @ 13:35:28
Postat av: sandra

Haha, visst är det? ;) har ingen aning om vad jag ska göra med den där spetsbullen i mitten så den får hänga kvar där tillsvidare

2011-04-15 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0