Stockholm

- yepp.

Bor i huvudstaden nu, i en liten mysig etta på en vind.
Flyttade för lite mer än en vecka sen, trivs jätte bra, lugnt område och rätt bra förbindelser
in till staden. Jag är nöjd.
Har även fast jobb och trivs JÄTTE bra där med. riktigt bra jobb!
Det gick rätt så smidigt för mig att få tag på boende efter allt :)
Så himla tur jag haft!
I helgen har jag jobbat, tagit det väldigt lugnt osv.
Nu har jag lång ledigt, endast P-möte på onsdag och sen leedig.
Så vet ej vad som skall hittas på, kanske en liten sväng in till stan med Julia i veckan.
Och så hålla tummarna på att mina pengar får försäkringskassan kommer så man kanske kan ta
någon öl i helgen. ;)

Men iaf livet rullar på och det känns som det mesta kommer lösa sig rätt bra.
Kommer nog ha en helt awesome sommar här nere.
Dock måste jag försöka få tag på någon mer utmaning, och lägga lite energi på.
Det kan ju löna sig ;)
Mitt mål här i livet är att ha en mille på kontot innan jag fyller 30 bast, ska nog sätta igång med det målet ;)

Sen vill jag så hemskt gärna ha ner mitt lilla hjärta hit. Hon är ju i Luleå nu, eftersom jag ej får ha hund i denna
lägenhet. Saknar henne kopiöst mkt, så det blir nog en luleå tripp här framöver också bara för att få pussa lite blötvovve nos =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0