Nuu

Är jag tillbaka i linköping och tur var ju det, fick ett extra pass och jobba.
Så snart tar jag och brassar mot Söderköping.
Flygresan ner gick bra, däremot när jag kom fram såg jag att mitt tåg var inställt.
Och fick åka ersättningsbuss till linköping, en trevlig resa på så där fyra timmar..
Sen hade jag bara en kvart på mig att hitta till bussen också.. Kaos..

Hade en riktigt mysig helg, med dom bästa vännerna som finns.
Romantisk middag med sara, thé och ananasbakelse hos Johanna, Maxmat med tilde,
Maxmat med bumbi ;) Hehe, gillar mat.
sen hann det med en liten utgång också på aLLStar.. var helt ooooook.

Dock så har jag haft världens huvudvärk hela tiden, igår gjorde det så satans ont att
jag inprincip låg i sängen och grät tills mitt plan for, och det verkar inte vilja gå över ännu.
För ont ont ont har jag. Hoppas det bara går bra och jobba idag, även fast jag har big pain in my brain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0