måndag?

Var det inte måndag nyss? huu så fort det går. 
I måndags så gick jag o julia på olearys här i farsta centrum. Käkade lite köttig föda och drack cider
och såg även luleå spela på tväään.
I tisdag var jag ledig och då skedde inte många knop, handlade hem föda och hämtade ut paket och traskade med vovvax3 .
Är faktiskt så skönt att inte göra så mycket när man är ledig. Min lilla plutt hjärna är på högvarv
på jobbet så någon gång i veckan behöver man inte tänka ;)
I går skedde inte så mkt, jobbelijobb 12-21.30 och sen tog jag och julia en låång promenad med hundarna.
Ska nog börja igen med marknadsundersökningarna i januari. fyy så kul! verkligen taggad att börja med det.
Nu ska jag traska mot julia och sen blir det jobb 15.00-20.45. sweetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0