Hm..

Först så har mina tankar varit mycket kring den tragedi som drabbade en nära
vän och hennes familj, som obegripbart och sorligt. Det känns som det inte finns
någon som helst rättvisa och hur mycket ska en familj få lida.. vila i frid♥


Det funkar bra här i Linköping, Jag provjobbade som sagt på ett ställe,
men jag insåg fort att det inte var nått för mig. Trivdes kanon bra med personal och chef,
dessvärre trivdes jag inte lika bra med arbetsuppgifterna!
Så där har jag slutat, nu är jag arbetssökande igen;)
Jag söker iaf jobb som ett och annat jehu och det går väl sisådär!

Åker tillbaka till luleå, firar min födelsedag, jul och nyår där. sen åker jag hit till
linköping igen. Ännu ger jag inte upp, har jag gett mig fan på att nått ska bli av
så blir det oftast så! Det gäller att tro på sig själv och nu gör jag det.


Idag har jag städat en massa här i lägenheten, tagit långpromenader med yrsa och sedan
bussade jag in mot stan och handlade lite kläder, dock måste jag åka in i morgon och byta ett par
brallor som var lite för stora, hängsjärt känns inte okey.
Imorgon ska jag även, för er som är intresserade, klippa håret, söka jobb och åka till cloetta fabriken ;)

Denna bild tog tilde i höstas, egenligen hatar jag den. för jag ser ut som en nerknarkad pedofiltant.
Men så fixade hon dit lite tomteluvor. Då vart den rätt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0