Linköping

Hit kom jag i går,
Flygresan gick bra, yrsa var dock lite orolig så jag stoppade henne i knäet och där
fick hon sitta tills vi var framme i sthlm, Tågresan gick också bra.
Direkt när vi kom fram åkte vi till lägenheten, där jag total däckade.
Vaknade upp vid fem på eftermiddagen och gjorde mig i ordning för att åka
och träffa dom på det där jobbet ;)
KANON bra ställe, jag trivdes på direkten!

Var där till 9 och sen åkte jag och bassebus och handlade lite mat, jag köpte
även en redig julstake till denna ungkarlslya. fint vart det!

Nu ska jag gå ut med vovve, äta, pimpla kaffe, sminka mig och sen BUSSA
till jobbet. Hur tusan ska detta gå? ;P ny stad, jag har aldrig varit här och jag ska åka buss.
Jag håller tummaaaaarna! Ska jobba typ 15-21 idag, eller jobba o jobba, lära upp mig ;)

PÖZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0