Luleå

flänger ruuunt!

haft en underbar helg, fredag fyllde jag år, var på resande fot hela dagen
buss,tåg och flyg. Yrsa var en ängel hela tiden, låg och sussade mestadels
i flyget var hon gnällig i ca 10 min o försökte bita sig ur väskan, sen däckade hon.
stolsgrannarna tyckte att hon var jätte fin och lugn ;)
Sen när jag landade i luleå åkte jag på direkten till tilde och så vart det vin och utgång!
lördag vart det också utgång och på söndag det obligatoriska myset =)

Idag har jag varit ute på en timmas skogspromenad med vovvex3.
Sen sprungit likt en husmus fram och tillbaka till bodan för att hämta ved.
strax ska jag brassa in till staden och knata runt där med tilde =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0