Skövde

I helgen har jag blivit utkastad, ;) brorsschans tjej kommer
Så jag och yrsa tågar över till skövde.
Lite tråkigt att inte få göra linköping, meeen jag lär ju stanna här ett bra tag så
jag har ju all tid i världen.

På jobbet går det bra, ska få börja sälja på måndag. KUL!

och jag hoppas mina kläder kommer snart, börja sina i garderoben och
jag har bara två par skor här, mina slitna converse och ett par traskiga fejk uggs.
Saknar mina klackar och ett större urval av kläder, här har jag bara bas tröjor och stickade koftor.

Och jag har fetaste infektionen i mina visdomsgaddar, jag har psykborstat, filat med plackers osv.
nu börjar det äntligen ge med sig, men jag går fan och spottar var och blod. Inte de trevligaste tycker jag.
Jag känner av hela infektionen i kroppen, är helt risig och orkeslös. Jäkla tänder att dom alltid ska hålla på att
bråka med mig. Snart bokar jag tid för utdragning!

Aja, det sker inte så många knop här i skäggetorp annars, jag har gjort lite mat och mys på.
Ska snart sätta igång med lite spagetti kokande och dricka lite glögg.



sommmmmmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0