<3

Igår så gjorde jag en massa småärenden på dagen,
Sen kom Emil förbi på en kopp kaffe och pepparkakor här hemma i rutvegas.
Efter han hade rullat hemåt så plockade Johanna och Sara upp mig och vi begav hos mot
en fancy dinner på waldorf, med Malin och Sarah. Fick även lite presenter choklad och ljus, av
sötisarna där!

Sen så trodde jag att vi skulle på bio, men damerna hade planerat något annat
så dom satte på mig en ögonbindel och en kopp vin i handen, Så for dom runt lite varstans och slet
ut mig och tog bilder. Sen hamnade vi i gammelstan där vi såg film och myset på.
Och så på med ögonbindeln igen och vinkoppen i handen och runt överallt igen.

Idag så har jag haft bes. av edefors. den gick igenom så det var bara och lämna igen nycklarna,
så nu är den väck!
Snart ska jag rulla mot johanna och dricka lite glögg och mysa.

Sova tidigt ska jag också försöka göra, Ska ut med yrsa i skogen i en timma så hon får sprätta av småbenen.
Kommer bli en lång och tråkig dag för henne i morgon, med flyg och tåg åkande.
Sen på direkten efter jag kommit fram så ska jag åka till mitt kanske blivande jobb;)
AWESOME!


Där hade jag ingen som helst aning om att Johan stod just bredvid mig.
Fick reda på det efter jag fick se bilderna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0