En nystart då!

Packar lägenheten här på edeforsgatan.
Inte många dagar kvar i luleå, åker ner söderut på obestämd tid.
Första stoppet är linköping, ska provjobba och på anställningsintervjuer där.
Malmö är jag också sugen på och stockholm lockar också!
Men, börjar med linköping, har boende där hos min bror tills vidare.
Så jag kör på det säkra kortet!

Helt sjukt att detta blir av, nått som jag har velat sen många år tillbaka.
Man kan inte stanna i luleå förevigt, och luleå finns alltid kvar.

Det känns en aningen sorligt, kommer sakna alla här uppe som tusan!
Men detta är ju även det jag vill, så man får ta konsekvenserna på detta.

Ikväll ska jag jobba i hemtjänsten, känns en aningen kallt och knata runt.
Behöver ju pengarna, så jag får väl inte gnälla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0