Kaos!

Just nu är det kaos i min hjärna!
Mycket att fixa, få i ordning, packa, packa upp, veta vad jag behöver med mig ner
osv. ringa runt, säga upp gymkort, säga upp hemförsäkring, In på arbetsförmedlingen och
försöka få resebidrag. boka flyg, boka tåg osv!
Aah, det slutar med att jag inte gör ett smack eftersom det blir för mkt verksamhet där uppe i planeten!

Ibland så önskar jag att jag var med ordningsam av mig och planerade allt i minsta detalj, men ikket
jag är en spontan stressgalning! Det ska gå snabbt, det ska vara KAOS!
jag gillar när det är så, men ibland hade det varit skönt att planera lite, för nu börjar det bli rätt mkt
här!

Skjuter upp det till morgon istället, ska ju ändå i väg och jobba lite snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0