Lite ordning?

Jobbade igår till 21.30.
inte lite kallt var det att knata runt där i stan.
Trodde där ett tag att mina näsborrar skulle frysa igen.

Direkt efter jag slutade åkte jag och plockade upp nadja, for och köpte kaffe och åkte till
Tobbe och våldgästade hans kaffebryggare, matade i oss några koppar, som hade motsatt effekt på
mig, jag vart tröttare än tröttast!
Idag, tror jag det blir tacos och hockey där i studentkorridoren.

Och nu är det ikke många dagar kvar, edefors ska ju tömmas, går väl sisådär med den saken.
Ska ialla fall glida in på förmedlingen idag, och försöka få nått bidrag! bra med sånt där ;)



Sen har jag även blivit svarthårig, ganska nice =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0