helg

fredagen började hos nadja med goda vänner, sen vart det allstar.
Hamnade vid ett bord där det friskt beställdes in hinkvis med barcardi breezers
och champange. Kan säga att jag inte minns så mycket mer som hände senare under kvällen.
Nästintill total blackout.

Vaknade upp på lördagsmorgon i Saras säng utan någon som helst aning om hur jag tog mig dit,
Jag knatade i väg fortfarande full som en kastrull, efter bravaderna på allstar till edefors där päronen höll på att städa och tömma,så jag tog mig lite lätt i kragen och hjälpte till i den mån jag kunde;)
Sen hem till vegas för dusch och slöande.
Och när jag kände mig körklar så åkte jag och hämtade gåfflan och rullade tillbaka mot örnäset för
en liten middagsdejt med Fille, tacos var på menyn. Fick mig även en julklapp av han, väldigt sött:)
efter den där middagen rullade jag med matkoma över till sara, där jag låg halv däckad fram till kl 00.

Då rullade vi mot ett litet galejj, Men där var väl stämmingen inte den bästa. Vart nästintill attackerad av
en väldigt rultig blond tjej, som gapade och fräste något ohörbart från toadörren hon smällde upp framför näsan på oss. Man var nästan på väg att kyssa stackarn..

och hips vips hamnade jag, sara och ag på efterfest hos en stridspilot i övre medelåldern.
Där det bjöds på drinkar och kaffe, en liten brasa ute på gården tände vi också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0