flänga ruuunt

Gah, kommer sakna mitt jobb!
Var himla skoj o flänga runt över halva sverige, nu är jag arbetslös och meningslös igen.

Jobbade i Söderköping i onsdags. hann väl vara där i en timma tills det bara small till i bihålorna.
ringde VC och dom sa åt mig att köpa någon nässpray och överdosera den!
Men vart att jag var tvungen att åka hem, yr o ont i hela skallen körde jag hemåt.
Sen fick jag vila torsdag, och så jobb fredag i Gamleby. Riktigt läskigt o köra dit, jätte smala
vägar, kullar och massa kurvor, satt som på nålar hela färden.

I helgen så hade jag en lugn fredag. Lördag vaknade jag vid halv åtta och fixade på här hemma
och sen till bussen, som gick sönder efter typ fem minuter. Fick lite puls eftersom jag skulle på tåget mot Stockholm, meeen jag hann ;)
När jag kom fram var det bara att stressa ut till barkaby och kolla baaandy i svettig gympa sal..
osvosvovsv..  Jag hade en bra helg! =)

Snart ska jag sätta igång med klädtvätt, lägenhetstäd och jobbsök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0