Jag lyckas med det mesta!

Igår skulle jag då till boxholm, men eftersom jag är virrpanna nr ett så körde jag så klart fel och hamnade i motala!!!?! Jag skulle ner, inte upp och inåt! hahaha!


Istället för att köra den svarta markeringen, körde jag den bruna. En liten omväg på ca 10 mil.
Men då har jag ju varit i motala då också! trevligt!

Idag ska jag jobba i Norrköping och sen har jag helg, på lördag åker jag en sväng till Stockholm och stannar
där till på Söndag. Kommer nog bli en rolig helg :)
Men jag flänger då runt jäfla massa känner jag, men det är riktigt kul det! =D Har sett mer av sverige på några månader än vad jag har gjort under 21 år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0