nuu tar jag

Helg, och min resväska och beger mig mot sthlm, sen LULEÅ.
Pussa och krama på alla mina underbara vänner!
Stannar till måndag eller tisdag. Sen tillbaka till Linköping,
Och sen så känns det som nog med att flänga runt, lever i en resväska gör jag nu förtiden
och jag aldrig ingen aning om vars jag hamnar ;P dags att få ett slut på det!

I morse var jag i boxholm och gjorde ett hmm, 30 min jobb.
Var ett helvete och köra, bilen kastade sig i bredställ varje jäkla gång jag toutcha gasen.
Satt och körde på nålar. Men jag tog mig levande tillbaka till linköping;)
Nu packa det sista, gå en sväng med yrvoor, som stannar här med bror.
Sen kolla tåget så det aset går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0