01. Om mig!

Jag heter Sandra, född 1989 och uppvuxen i Luleå, Nu är jag "bosatt" i Linköping,
Är inneboende hos min bror i en tvåa på ett ställe som heter Skäggetorp. 
Som person är jag otroligt spontan, jag gör det jag känner för även fast det kanske inte
är så genom tänkt. Kan kort och gott säga, jag tänker aldrig före jag gör.
Jag har god självinsikt, förjäkla bra koll på mina brister och mina bra egenskaper.
En aningens blyg är jag, men försöker förbättra det varje dag, och så är man från norr, 
så det är väl lite norrlänsk tysthet i det också ;) 
Sen är jag också förjävla envis!  
Jag har stora ambitioner om vad jag ska göra med mitt liv, stora mål har jag,
Men jag ska uppfylla varje;)

Jag har haft en rejäl fjortisperiod där jag skapade en massa problem för min fina familj.
men som tur är växer alla upp någon gång och det är en bra erfarenhet att ha med i sitt bagage!
Hade inga betyg på grundskolan, dom pluggade jag upp under ett fåtal månader på IV, det bästa
jag har gjort. Fick frisedel och kom in på omvårdnasprogrammet.
Jobbat mestadels sen jag tog studenten, inom vård och omsorg, på hugossons och SSAB. 
Nu är jag "arbetslös", men startar ett jobb på torsdag som jag lär få en himla massa erfarenhet
ifrån, både på jobb och personlignivå!

Festa och uteliv tycker jag är riktigt kul, att sitta hemma en helg känns inte riktigt på min karta.
Men, jag uppskattar även filmmys eller annat en helg. Ibland får man helt enkelt anpassa sig ;)

Jag äger en helt underbar hund, Yrsa heter hon två år.
Köpte henne när jag var 18 år. Hon är väl en aningens ouppfostrad, lite bortskämd och
väldigt skällig och avvaktande. Men när hon lär känna en människa, så viftar hon på lillsvansen som ett
galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0