02 Min första riktiga kärlek

Kär är nått som jag sällan blir, mer snabbt förälskad och som sedan försvinner i illamående ;)

Min första riktiga kärlek var nog Marcus.
Träffade han på en gemensam's bekant födelsedagsfirande på golfgarden.
Han sms'ade sin vän och sa att vi borde strya upp fest och då började de ;)
Sen vart det småflörtande och så första kyssen den var brutal, nackgrepp och en hård kyss ;)
Jag vart kär på en gång, efter den kyssen som tog mig med storm. Man blir ju lite kär bara
av minnet - haha. 
Vi var lika, båda lika envisa och tjuriga, och hade det riktigt underbart tillsammans. 

Vi hade två fina år tillsammans, men som alla par så är det antingen över eller så kämpar man.
Vi valde att det var över och gick skilda vägar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0