04 Min Önskelista

Önskelista... ?

Jaa. jag önskar mig väl ett grymt bra jobb, bra betalt och bra arbetskamrater.
En ny mobil hade inte skadat heller..
Och en mysigt vindsvåning med stora fönster, mysig balkong, snetak, litet sovrum
stort kök, walk in garderob och sko garderob! ;)
En dodge magnum hade inte heller suttit fel, men jag hade kunnat nöja mig med en Audi TT också.

Den största önskan jag har är iaf, att jag får leva ett bra och spännande liv.
Hellre kort och trivsamt, än långt och ledsamt! 

Och för att inte vara helt ego, så önskar jag att alla mina vänner får ett grymt bra liv.
utan en massa onödiga motgångar och bara en massa kärlek! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0