06, 10 saker du inte visste om mig

hmm, denna är ju något knivig.. Jag är ganska öppen, så dom flesta vet ALLT ;)

♥ Jag är duktig på att skapa oreda runt omkring mig.
Kan se ut ungefär som en tornado har dragit fram där jag har varit ;)
och det har väl skaaaaaapat en massa missnöje.

♥ Jag är otroligt känslosam, hör jag en låt, ser en filmsnutt osv. Så börjar tårar rinna.
Oftast när jag är själv, men nu på senaste har jag börjat böla inför publik, fick Nadja + mfl. till
sin förtjusning uppleva, när det sattes på en svensk ballad.

♥ Jag älskar att dammsuga och hatar att dammtorka.

♥ Jag kan driva med mig själv rätt rejält.

♥ Nöter flashback en hel del, vissa grejer dom skriver där är ju sinnesjukt roliga!
Passar min humor utmärkt!

♥ Jag måste nästan alltid ha nått att pilla på.
Vilket oftast blir mobilen, eller riva upp nagelbanden.

♥ Jag har verkligen inget tålamod, ska nått ske, så ska det hända på en gång.
Att vänta finns inte på min karta. Och detta har gjort mig till en gnällspik;)

♥ Ibland har jag svårt att förstå ifall folk är ironiskt arga eller arga.
Vilket har gjort att jag har hamnat i konstiga sitsar när jag blivit tillsagd när jag har bemött
personen med ett garv. 

Jag måste alltid ha målade tånaglar, annars känner jag mig naken, även fast jag har strumpor och skor på mig ;)

♥ Jag tror på spöken och är mörkrädd som tusan, sover med lampor alt. tv på.




Åherrejissue, Denna tog väl en timma och göra. Men nu är den gjord iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0