07 Min bästa vän

Jag har inte direkt en bästa vän. Utan jag har flera ;)


♥ Sara
, Känt denna qvinna nästan hela mitt liv så vi har hållt ihop ett bra tag.
vi lekte ihop på dagis, Knuffade ner mig från en snökulle när jag ville vara prinsessa.
Vi hängde massa i stallet, hade sköthästar tillsammans. Första fyllan tillsammans. Och allt annat tossigt.
Hon är go, snäll, en aning pedant vilket gör att det sätter igång djävulen i mig. ;)




Tilde, Denna sötnos kom in i mitt liv när jag var ca 14. Hon är lite av en djävul med starka normer
och rätt roliga tankar och tycke. ;) Hon är en väldigt glad person och fylld med bus. Vi har bråkat en hel del under
våra dagar, då vi båda är otroliga på att provocera varandra. ;)



Nadja, Lärde känna denna donna när vi gick IV tillsammans. Vi är totalt olika, men ändå lika. Vi kompliterar varandra på ett grymt bra sätt. Jag är spontan, det är även hon, men hon har lite mer vett och tänker efter lite noggranare än mig. Hon är en go och glad, kexchoklad!



Johanna, Denna sötkorv är den gladaste, socialaste människan i min närhet.
Hon sprider en massa värme! Visst har hon sina sidor ;) men go är hon ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0