då kör vi!

Utbildning i stockholm den 20onde. betalt för timmarna jag är där och för resan ;)
Sen tippar jag på att det är på måndag jag börjar.
Och tills dess måste jag ha införskaffat en gps, annars lär jag ju vara halvt vilse runt detta län.
Jobbet kommer nog bli GREAT! ska göra mitt yttersta till att det blir kanon bra och går smidigt!
kommer bli intensiva veckor framöver nu, måste kanske passa på att njuta lite av min ledighet jag har kvar? ;)
Nu väntar jag bara på att anställningsbevisen trillar ner i brevlådan.

Ikväll ska jag åka en sväng och sola, sen ta en lång promenad här i skäggetorp och leta
upp hundrastgården som skall finnas här någonstans, så lilla yrsa från sprätta på sina pinnar till ben!
Annars får jag väl knata mot ryd och ta min och linus två timmars runda ala skogspromenad;)





ååh, sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0