Kaffe

Snälla person där uppe ovanför min egna högburna huvud, ge mig en satans kaffebryggare.
Att dricka snabbkaffe ger ingen effekt på min kropp.
Tack!

Lördags så var jag och linus på HG's i ryd, en student krog. Kanon billig öl var det!
Sen så var det väl inge vidare skoj. Meen, som sagt billig och goo öl ;)
Eftersom ryd ligger så där 1 km från där jag bor så skulle vi gå hem. 
jo tjeenare, en och en halvtimmare av vilsenhet och en ofrivillig skogspromenad, upptäcker
jag att vi är ca 4 busshållplatser från home sweet home, vi hade nästan gått in till linköping C,och var
på helt fel väg. Slutade med att vi kom hem, med en 2 timmarspromenad och tusen skavsår rikare!

Söndag var lugn och linus åkte tillbaka till västerås, och i går var det också lugnt förutom lite glädjande besked ;)
Jag har blivit anställd som "he he he" TJÄNSTEMAN.
Känns lite präktigt och ballt ;)

Idag har jag försökt vända tillbaka mitt fuckade dygn, dvs. sluta vakna där vid halv två på dagarna.
så jag vaknade elva idag! Tog en uppfräschade dusch och bussade till staun och letade upp arbetsförmedlingen.

sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0