Måndag

Kära måndag, så som många andra dagar är denna dag precis som alla andra dagar.
I alla fall för mig.


Idag steg jag upp ur min sköna madrass vid kl 9 på morgonkvisten, efter att ha snoozat från halv åtta.
gjorde en kopp av mitt förargliga snabbkaffe som jag tyvärr har börjat vänja mig vid.
sen så tog jag en rejäl powerwalk runt skäggetorp, på jakt efter hundrastgården.
Upptäckte när jag var där att det ligger så där cirkus fem minuter promenadavstånd därifrån och
hem.  Yrsa tyckte då det var yttrest intressant att gå runt där i gården, kissa på den fläcken, o den där fläcken.
en massa kiss och inge bus för min primadonna alltså.

Sen hemma gjorde jag en snabbstädning, plättsmet och gjorde såklart plättar av det.
snart så ska jag och brooooschaaaaaan åka på ikea och inhandla en massa galgar.
och vad sägs om en liten tripp till solariumet på de? JAJAMEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0