Sthlm

Spenderade heeela dagen igår i stockholm..
Kastade mig upp ur sängen där vid fem snåret på morgonen, knatade ut
med vovve och sen var det bara och kasta på smink och kläder och bege sig till tåget.
kom fram till stockholm och skulle ta tuben till sundbyberg, lyckades med det.

Sen kom vi ju till det svåra, hitta till lokalen. jag gick väl fel några gånger men sen hittade
jag rätt. Utbildningen gick väl bra, var mkt jag redan visste om, sen bjöds det på en äcklig
kycklingsallad. lite mer genom gång och sen lite schema grejer och sen fick man åka hemåt.

Jag åkte och virrade runt i stockholm, gick runt sergelstorg ca 5 gånger.
Hade en mysig kvell i sthlm och sen tågade jag till linköping!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0