blä

Känner mig en aningens nere, men sånt går över.
Jag är tokigt rastlös och känner att jag behöver verkligen få något vettigt gjort.
Denna helg har varit otroligt seg, trist och långsam.
Inte som förra helgen när jag hade besök. ;)

I veckan har jag iaf flängt runt till motala, sthlm och nyköping/oxelösund.
Nu väntar jag på besked, vilket gör mig tokig, för jag har inget större tålamod till att
vänta en längre stund. Ska det ske nått så ska det ske på direkten.
tålamod är inte min bästa vän;)

Sen så finns det en massa annat som är i mitt liv som jag inte har en aning om vad
som ska göras med. Blir bara o trampa på i samma spår.. utan att komma någon vart.
Det sätter stora hjärnspöken i mig och jag stänger av helt, för att få slippa tänka en massa strunt.
Och för att inte ödsla mer energi på nått som jag är gode osäker på..

Ne, nu har jag svammlat färdigt.. Nu blir det den fjärde långpromenaden för idag, så
underbart väder. Nu börjar sommaren närma sig här söderut!

Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0