en helg..

I lilla Luleå, roligt att få se alla mina goingar!
Blev en väldigt spontan tripp till luleå, bestämde på onsdag, åkte igår.
Jag och bror bilade upp, tog typ 10 timmar. gode trött var jag när jag kom till vegas.


Utgång i kväll, lugn lördag och sen söndag ett besök hos Julia för att göra
naglar, hon får fria händer och det hon funderade på att göra lät väldigt FINT!
Sen flyga mot södern på måndag, göra lite ärenden i sthlm och sen tillbaka
till köping. Sen så hoppas jag att jag får börja snarast möjligt på mitt jobb.

I veckan har jag varit i sthlm, linköping tillbaka till sthlm och linköping o sthlm igen.
tog personligt rekord i tågåkande.
Nu tycker jag att det är dags för mig att få landa någongång.
Förstår helt ärligt inte hur jag orkar hålla på att åka fram o tillbaka hit och dit och bla bla.
Ingen ordning på mitt liv just nu. - men trivs ändå på nått vänster.
Jag är ju så otroligt rastlös av mig. Och älskar när det händer saker!.
well well!




Kommentarer
Postat av: Maja Jonsson

Svar: Du verkar ha missat att det är jag som har henne, tog igen henne :)

2011-03-23 @ 16:48:03
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: Maja Jonsson

Svar: Du verkar ha missat att det är jag som har henne, tog igen henne :)

2011-03-23 @ 16:48:47
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: Maja Jonsson

Svar: Jaha, Mimmi fick henne och ska skriva på kontrakten snart. Hon står stallad i skellefteå i Medle :)

2011-03-23 @ 17:45:34
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0