En söndag

Jobbat nu i många dagar, det gillar vi.
Funderar även på att mejla min förra arbetsgivare och göra lite jobb för dom också.
Saknar att virra runt och ragga upp kunder på bolaget, jag som hade en sådan negativ inställning till att jag inte skulle klara det i början. Men sen släppte det gick så bra så, och nu saknar jag det.
Arbetsmyra som jag är, så är det kul med omväxling.
Annars så, var ledig i torsdags, kan säga att jag inte gjorde många knop. gled runt hemma hela dagen i myspysoutfitten och bara tog det jätte lugnt.

Sugen på en rejäl fylla är jag, helgen som kommer kör vi på det ;)
MUMS!
Nu sova, upp halv 6 och i väg till jobbet. Sussar på soffan i natt. 
Kan bli att jag snoozar föör länge annars. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0